طرح ویزیت رایگان
مقام معظم رهبری:من این شعار را برای امسال انتخاب کردم: «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی. ریاست محترم جمهوری: رونق پایدار، افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی؛ سه هدف دولت در سال جدید
نویسنده: رحمانی تاریخ انتشار: پنج شنبه 26 آذر 1394

 به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان جلفا  : کاروان سلامت جمعیت هلال احمر جلفا با حضور در روستای محروم انوشیروان این شهرستان به صورت رایگان ویزیت کردند .

جعفر ماکوئی مسئول امور داوطلبان  هلال احمر  جلفا گفت: ویزیت رایگان ، ارائه داروی رایگان از جمله فعالیتهایی است که در این طرح اجرا شده است . 

وی تصریح کرد : پزشکان ، کارشناسان کاروان سلامت هلال احمر جلفا فعالیتهای مختلفی در زمینه  پزشکی ،  آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام میدهند . 

ماکویی با اشاره به برگزاری این طرح گفت : معاینه اهالی روستا توسط پزشک عمومی ، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان ، ارائه خدمات پرستاری و  آموزشهای پزشکی در زمینه بیماریهای فصلی از جمله برنامه ها و خدمات کاروانهای سلامت جمعیت هلال احمر جلفا بوده است . 

ماکوئی افزود : در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای انوشیروان یک پزشک ، پرستار ، تکنسین دارویی و یک نفر از داوطلبان هلال احمر حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند . 

غلامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جلفا به اهداف اعزام کاروان سلامت هلال احمر  بر مناطق محروم این شهرستان اشاره کرد و گفت : هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشاکت موثر در بین داوطلبان بوده است . 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: